Recoil w praktyce cz.2
Zaczęliśmy już temat recoilu i jego dużego wpływu na efekty osiągane przez graczy, także nastał czas kontynuowania tego wątku. Wiemy już, czym jest recoil i znamy jego podstawowe składniki, jednak temat wciąż pozostaje nierozwinięty…
Jednym z najczęstszych błędów wszystkich początkujących jest strzelanie w kierunku przeciwnika w momencie wspinania się po drabinie, czy też nawet stania na jej szczeblach.
[ad#ad-1]
Wbrew pozorom, nawet zachowanie bezruchu na drabinie, nie da nam pełnej celność – jakoś przecież trzeba się tej drabiny trzymać i logiczne jest, że celność musi spaść. Jeżeli nie musimy strzelać z takich pozycji, nie czyńmy tego, gdyż jest to nie tylko strata amunicji, ale także nerwów po śmierci.
Woda – temat mało rozpowszechniony na mapach w counter strike, ma jednak taki sam wpływ na recoil jak powietrze. Stojąc na dnie celność jest identyczna do tej na powierzchni, jednakże już pływanie jest odpowiednikiem skoku i tutaj celność drastycznie spada. Nie jest to oczywiście gra realistyczna, ale nie w takim celu została stworzona.
Kolejnym czynnikiem wpływającym na naszą celność są otrzymywane rany – jeżeli w danej chwili otrzymamy strzał, nasza celność spadnie. Jest to prawie wprost-proporcjonalne do ilości otrzymywanych w danym momencie kul, przez co w chwili otrzymania serii z kałasznikowa nasze szanse oddania celnej kontry są znikome. W takich momentach musimy przemyśleć możliwość schowania się za przeszkodę, niż oddawania strzałów – możemy dłużej pożyć, a także zaskoczyć naszego przeciwnika.
Są to już niemal wszystkie czynniki, które w mniejszym, bądź większym stopniu wpływają na zjawisko „recoilu”, które w większości przypadków ma negatywne konsekwencje przy oddawania strzałów w kierunku naszych przeciwników z counter strike‘a.
Kategorie
Najnowsze
Tagi
Kalendarz
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
« sierpnia | ||||||
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |